2013. március 27., szerda

Akkor most mi is legyen velem...?

Reggel felébredve Zayn-t néztem. Hiszen én vele aludtam anélkül, hogy lefeküdtem volna vele. Basszus én ezt a srácot szeretem. Mikor éreztem ilyet utoljára. Te jó ég? El sem hiszem, hogy tudok szeretni. Olyan mintha valami hamupipőke mesébe cseppentem volna...vagy inkább annak horror változatába. - jutott eszembe a tegnap este. Óvatosan felültem az ágyba anélkül, hogy Zayn-t felébresszem. Ma akar elvinni vacsorázni. Basszus. Már azt sem tudom mikor randiztam utoljára és csinosan kell felöltöznöm NEM szexin. Kiakartam kelni az ágyból, de a mellettem fekvő csoda elkapta a csuklómat és magához ölelt. Karjaival erősen szorított magához és én is magamhoz vontam.
- De jó lesz nekem, hogy minden reggelem így fog kezdődni reggel! - mondta rekedtes hangos.
Csak mosolyogtam. Nem tudtam mondani semmit. Nekem kell Ő..csak Ő.
Felpattantam az ágyból és magamra kaptam valami ruhácskát.
- Akkor ma vacsizni viszlek. - mondta.
- De én azt sem tudom.....- nem tudtam befejezni a mondatot.
- Nem érdekel mit nem tudsz! - mosolygott. - Majd újra megtanulod. Ha lehet a fegyvered ne hozd magaddal.
- Ne?És ha megtámadnak?Akkor nem lesz semmi a kezünkben. - dadogtam és kibukott belőlem a méreg.
- Majd kiütöd őket.Kétlem,hogy vissza jönne kicsim, főleg a tegnapi után, úgy megijesztetted, hogy csak úgy szaladt.- próbált nyugtatni, közben a párnájába nyomta a fejét.
- És ha visszajön?Ha mégse hoztam rá a frászt? - kérdeztem.
Kibújt az ágyból és odalépett hozzám, majd átkarolt derekamnál.
- Ha téged az megnyugtat akkor hozd magaddal! - sóhajtott és feladta a velem folytatott harcot.
- Csak megakarlak védeni. - suttogtam. - Nem bírnám, újra látni, amit tegnap, hogy ott ül rajtad és csak üt és üt és üt. - motyogtam, nem bírtam a szemébe nézni, helyette a lábainkat néztem ahogy azok egymás felé vannak fordulva. Keze megérintette az államat és felemelte a fejemet, így a szemébe kellett néznem.
- Nem kell ennyire féltened!! - suttogta, majd gyengéd csókkal nyugtatott meg. Ajtónk kinyílt és két szempárt éreztem magunkon.
- Nem is zavarok inkább. - hallottuk meg Harry hangját. Ajkaink elváltak egymást és tekintetünket a fürtösre szegeztük.
 - Mondd! - engedtem el Zayn-t és a kis komódban kezdtem matatni, hogy mit kapjak fel a vacsoráig.
- Láttátok a hozzászólásokat a képetek alatt? - kérdezte vigyorogva.
TÉNYLEG...már majdnem elfelejtettem, hogy tegnap Zaynie felrakott egy képet, ezzel megmutatva engem a rajongóinak...nem elég, hogy megmutatott még, azt is leírta, hogy a barátnője vagyok. Vajon kitört a háború a directionerek között? - futott át az agyamon.
- Nem..nem láttuk. - válaszolta Zayn.
- A legtöbben azt kérdezték "honnan ismered és mivel foglalkozik?", aztán jöttek az "Ő a barátnőd?" kérdések és a "Jujj de összeilletek, hogy hívják?" nyafogások, volt pár irigykedő komment mint például a "ki ez a ribanc?" de azokkal nem kell foglalkozni. - kacsintott rám Styles.
Oh ez az, máris kíváncsiak rám és a munkámra.
- Kéne neked valami melót keresni! Azt mégsem mondhatjuk a riportereknek, hogy "Ő Loretta Lorenz aki mellesleg ex-bérgyilkos..de nem kell félni"...szóval mihez értesz még? - kérdezte Hazza és lehuppant az ágyra.
- Simán fog munkát találni! A Harward-ra járt! - magyarázta Zayn, Harry-nek.
- Szóval nem csak jó az ágyban de még okos is....áh ez már nem az esetem. - hülyeskedett. - Tehát akkor mihez értesz legjobban?
- Nem is tudom. Egy ideig voltam újság író egy helyi lapnál még Londonban, de az már régen volt, aztán amatőr fotósként is próbálkoztam de szerintem azt inkább hagyjuk...srácok én ezt nem tudom. Nem tudom mihez értek. - fakadtam ki. Hiába gondolkoztam, vajon mi az amit szívesen csinálok és értek is hozzá valamennyire. A srácokat a szobába hagyva kerestem fel Eleanor-t, hogy megkérdezzem szerinte miben profitálok.
- El! Én miben vagyok jó? - kérdeztem és benyitottam a szobába, ahol Louis-sal volt. Azonnal megbántam, hogy benyitottam, mert éppen a romantikus csókjukat zavartam meg. - Upsz, bocsi ne haragudjatok! - csaptam be magam mögött az ajtót. Nem igaz, hogy ezzel a lánnyal nem lehet beszélni. Aztán kinyílt az általam becsukott ajtó és megláttam Louis-t.
- Hogy mibe vagy jó? Megzavarni másokat. - nevetett.
- Rohadtul nem vagy vicces. - vágtam felé fancsali képet és bementem barátnőmhöz.
- Szóval mihez értesz? - sóhajtott fel.
- A fiúknak igazuk van ha új életet akarok kezdeni szükségem lesz munkára. A jegyeim tökéletesek voltak a suliba,szóval szinte bármi lehetek..de mégis miben vagyok jó? - szegeztem neki a kérdést.
- Lori emlékszel, hogy régen mindig te öltöztettél a suliba és még néha reggel a sminkemet is feldobtad?Legyél valami stylist vagy sminkes, abba jó vagy. - kacsintott felém.
Akkor jól gondoltam. Már csak embert kell találnom akinél befuthatok, és vihessem valamire. Na álljon meg a menet, itt vagyok egy buszon, 5 sztárral, akiknek ezer meg ezer rajongója van. Tökéletesek lesznek. Kiszaladtam El-től és a konyhába futottam, ahol a srácok reggeliztek.
- Mit szólnátok, ha én lennék az új stylistotok, vagy a sminkesetek? - ugrottam eléjük csípőre tett kézzel.
A srácok összenéztek és felszisszentek.
- Hm..nem akarjuk elrontani a kedved meg a lelkesedésed..de nekünk már van ilyenünk! - érezte magát kellemetlenül Liam. Én meg ha nem az van amit én akarok, nem tudom még magam kontrolálni.
- Akkor basszátok meg! - hördültem fel és ökölbe szorított kézzel mentem végig a folyosón. Hatalmasat csaptam a falba pont a sérült kezemmel, nem foglalkoztam a fájdalommal ami végig hasított egész testemben.Letéptem magamról a pólómat és bevágódtam a kis fürdőbe. Megengedtem a zuhanyt, egyik pillanatról a másikra változott a kedvem. Istenem.....miért mondtam ezt nekik. Ha már van nekik nem lehet mit tenni. Elzártam a vizet magamra csavartam egy sötét kék törölközőt amibe Zayn neve volt bele varrva hatalmas fekete betűkkel. De én nem hoztam be a törcsimet. Kimentem a fiúk éppen rólam beszéltek, hogy miért akadok ki. Vörös fejjel álltam eléjük. Még az sem zavart, hogy csak törölköző van rajtam.
- Fiúk..ne haragudjatok rám! Én csak..szóval elborult az agyvizem. Nem tehettek róla. Majd keresek valakit. - mondtam elég zavartan.
- Nincsen semmi gond. Ez nem volt olyan bunkó, mint amilyen voltál. Inkább ijesztő volt. Nem fáj a kezed? - mondta végig Louis.
- Nem vészes. - lendítettem egyet a NEM fájós kezemmel.
- Jól áll neked a törölközőm. - mosolygott rám Zayn, és kezembe nyomott egy bögrét,teával.
- Hm.Köszi. - vettem át, és megcsókoltam. A szabad kezemmel, a nyakát simogattam.
- Kérlek, ne itt nyaljátok-faljátok egymást!! - tört ki Harry-ből.
Belemosolyogtunk csókunkba és Hazza-ra néztünk.
- Na és miért ne? - állt ki mellettünk Liam. - Mióta Lorettát ismerjük most boldog először.
Boldog..boldog lennék?Lehet.A mosolyt le sem lehet szedni az arcomról,ha mellettem van Zayn.Akkor tehát boldog vagyok.Hm.Igen.Kezdek megbarátkozni az érzéssel.
- Igazatok van. Lori majd ki csattan. - jött ki Eleanor már átöltözve a szobából.
Sosem voltam szégyenlős fajta, így nem zavartattam magam, hogy a kék törcsin kívül semmi nincsen rajtam.
- Drága?Nem öltöznél fel?- nézett rám El.
- Zavar?Csak mert engem nem. - néztem rá barátosnémra.
- Nem mondom, hogy zavar..de tudod ez egy busz és éppen úton vagyunk..az ablakokon pedig nincsenek redőnyök..csak a szobába és ez a konyha. Az őrült rajongóik meg akárhol lehetnek és nem hinném, hogy örülnél ha látnád magad valami magazin címlapon. - magyarázott.
- Jól van.Akkor felveszek valamit. - forgattam meg a szemem.
Bementem a szobába. Nehéz lesz felöltözni főleg mivel Eleanor csak csajos cuccokat rakott be és azokat már rég hordtam. De találtam egy megfelelő darabot. Színes volt de csak egy kicsit.
Kiléptem az ajtón.
- Wow! Színes. Még nem is láttalak színesben! - mormogták a srácok felváltva.
- Mikor érünk oda az első helyszínre? - léptem oda a mélyhűtőhöz és kivettem belőle egy nagy doboz fagyit, amivel a kanapéra huppantam le.
- Az első Mullingar! Írország. - mosolygott Niall.
- És oda miért busszal megyünk, miért nem valami ultra menő repülővel vagy ilyesmi? - néztem rájuk teli szájjal.
- Az első pár turné helyre busszal megyünk mindig mert így nagyobb a buli. - harsogta Louis és felugrott mellém a kanapéra, ugrált rajta egy ideig.
-Beszéltem Lou-val a stylistunkkal..azt mondta dolgozhatsz mellette. - lépett ki Niall a szobájából.
-Ez most komoly? - hitetlenkedtem.
- Most nem ugrálsz velem? - nézett rám.
Felálltam mellé, lerúgtam cipőmet és vele együtt pattogtam a kényelmes garnitúrán.
- Lori?Te az ágyon ugrándozol nevetve? - nézett rám Harry.
- Nem. - vágtam rá..de ugráltam tovább.
Liam vette kezelésbe a konyhát és összedobott egy kis ebédet. Amint elém rakta összeszorult a gyomrom, nagyon guszta volt, de egy falat sem ment le a torkom, ha eszembe jutott ma Zaynnel vacsizok.
- Mi a baj nem vagy éhes? - aggódott Zaynie.
- Hát..nem. - nem akartam be vallani, hogy parázok az estétől. - Sok fagyit ettem. - hazudtam.
- Értem. - bólogatott mosolyogva.
- Ne haragudj Li. Láttam sokat készülődtél. - kértem elnézést...ÉN elnézést csak mert nem eszek meg valamit.Ez is új.
- Ne hülyeskedj semmi baj.-kacsintott.
-Megyek készülődni. - keltem fel.
- Hova mész? - kérdezte Niall.
- Elviszem ma vacsizni..ma úgyis hotelben alszunk és nem a buszba! Mi meg megállunk egy csoda étterembe. - kérkedett Zayn. - Mondjuk nem akkora csoda mint Loretta. - nézett rám.
Éreztem, hogy pirulok. Mire a többiek arcán mosoly jelent meg.
- Megyek! - menekültem.

4 megjegyzés: