2013. április 21., vasárnap

reggel

Reggel arra kelni, hogy a barátod alattad szuszog, a napocska egyenesen rátok süt, és finom croissant illat töltötte meg a teret. Csak néztem a tökéletesen kidolgozott borostás arcát, haja kócosan meredt az égnek. Nem tudom meddig bámulhattam..csak azt vettem észre, ahogy ajka mosolyra szalad. Szememet rögtön elkaptam az arcáról.
- Nézhetsz még nyugodtan! - mondta rekedtes hangon, amitől már kirázott a hideg, olyan vonzó volt és szenvedélyes. Már a hangjától képes lettem volna azonnal elélvezni.
- Jó reggelt. - mondtam egy kissé kipirulva.
Még mindig mellkasán feküdtem, egy kis kék pokróccal voltunk betakargatva, mindeközben a hátamat simogatta.
- Tudod.......ööö.....az ilyen ébredéseket megtudnám szokni. - hadartam gyorsan.
Még én sem fogtam fel mit mondtam, de láttam rajta, hogy Ő sem. Kis köröket rajzoltam Zayn mellkasára, majd felnéztem rá. Ekkor tűnt fel, hogy a konyhából sem szól már a csörömpölés.
- Ez most komoly??? Hillary tényleg azt mondtad..szeretnél még Zaynnel ébredni? - pattant elém Harold, miközben a kezeit törölgette egy kis anyag darabbal.
Igen, ezt mondtam, de még magam sem mertem bevallani.
- Azt hiszem elmegyek fürdeni. - próbáltam a kérdéstől menekülni.
Kiléptem a meleg takaróból, és leszálltam barátomról. Megrángattam egy kicsit a pólómat, hogy az normálisan álljon rajtam. El akartam indulni a fürdő felé, de Hazza hirtelen elkapott.
- Kislány..nem mész te sehova.- mondta egy nagy vigyorral a képén.
- Azt majd én eldöntöm Styles. - téptem ki a kezemet, Harry hatalmas tenyeréből.
- Jól van Styles. - motyogta kacsintva.
Nagy iramban indultam meg a fürdőszoba felé. Magam mögé zártam az ajtót.

*Zayn szemszöge*

Hill szinte szerelmet vallott nekem. Ez újdonság. És tegnap is milyen boldog volt és nyugodt, de Harrynek sikerült megint kihoznia belőle az állatot.
- Ezt most miért kellett? - néztem rá Hazza-ra.
- Mert kettesben akartam beszélni veled...és jobb ha elzavarom. - motyogta a fürtös.
- Mondd. - forgattam a szememet.
- Szóval arról van akkor most szó, hogy te és Hillary együtt vagytok? - kérdezte.
- Te olyan hülye vagy....IGEN. Miért mit jelentene? - néztem rá..
- Komolyan gondolod vele? Nem akarom ha összetörne és fájdalmat okoznának neki. Félek rosszabb lenne mint előtte volt. Most pedig boldognak tűnik. Tegnap a koncert után egyetlen agresszív mozdulata nem volt, ha észrevetted volna. - magyarázta Harold.
- Na ide figyelj...én szeretem Hillary-t és nem fogom összetörni a szívét...persze csak ha te nem lopod el tőlem. - ordítottam rá olyan hangerővel, hogy Hill ne hallja meg.
- Hogy én ellopni? - nézett rám értetlenül a fürtös.
- Látom, hogy nézel rá..szinte majd felfalod a szemeiddel. - mondtam gúnyosan.
- Rossz a látásod? Hillary a tiéd..és az is marad..ha el nem rontod az egészet, mint az előző kapcsolataidat. -
- Na ide figyelj Harry...neked mikor is volt utoljára normális kapcsolatod? Soha. Taylorral is milyen hamar szét mentetek..mondjuk annak örülök. De feltűnt neked, hogy csak szexre használod a lányokat? - mondtam az igazat szemébe.
- Ezt most hagyd abba. Az, hogy én mire használom fel a lányokat a bulikból, az az én dolgom. Egyébként meg, ha nem vinném fel a csajokat, akkor most Hill se lenne melletted. Emlékszel mér arra az estére? -
- Igen. Emlékszek. Jól meghúztad az éjszaka miután Ő embert ölt. Nagyon jóóó. Tudok gratulálni. - tapsoltam gúnyolódva.
- Ugye, tudod, ha akkor nem hozom fel most nincs melletted..nem jársz vele. Max megfektetem és elmegy. Reggel nem mutattalak volna be neki és egy éjszakát jelentettünk volna csak egymás naplójába. - magyarázott érthetően.
- Jó lehet, hogy nem ismerném...de..- nem hagyta, hogy befejezzem a mondatom.
- Nincs de...én csak egyet kérek...NE TÖRD ÖSSZE!! - komolyra vált a hangja.
Rájöttem miért van ez. Lehet, hogy Harry beleszeretett? Hogy nem egy kis fejezet volt az életükben az az éjszaka? Esetleg a barátnőm többet jelent számára, mint egy lány a sok közül? Várjunk csak:? Az előbb Harry, azt mondta NAPLÓ?
- Hazza te naplót írsz? - néztem rá. Már lenyugodtam.
- Nem akarok róla beszélni. - tekintete olyan kis gyerekes lett, olyan volt mint egy kisfiú akit most akarnak megtanítani sétálni, vagy aki most kapta meg az első kis autóját.


*Hill szemszöge*

Tusolás közben, csak az járt a fejembe, hogy Harry miért akart megállítani. Na meg persze Zayn. Olyan tökéletes. Nem vagyok én hozzá való. Neki egy olyan lány kéne aki tökéletes akárcsak Ő. Nem egy ilyen bajkeverő.  Bár imádok vele lenni. Teljesen megváltoztatott pár hét és hónap alatt. Tényleg szeretem. De mi van, ha..ha Ő nem gondolja olyan komolyan mint most én. 4 év után olyan mintha újra feltöltődtem volna.
Kimentem a fürdőszobából. Magamra csavartam a törölközőt. Nagy lett a csend a fiúk között, egészen biztos vagyok benne, hogy rólam volt szó. Egy egyszerű göncöt vettem fel magamra. Majd lehuppantam Harry mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése